نرم افزار حسابداری املاک

نرم افزار حسابداری املاک ، یکی از نیازهای اصلی صنف املاک از جمله :

  • مدیریت ویزیتورها
  • محاسبه میزان پورسانت آنها در کنار تراکنش های مالی خود بنگاه است.

استفاده از نرم افزار حسابداری بنگاه‌ها و مشاورین املاک، می‌تواند به تسهیل این فرایندها و افزایش دقت در این محاسبات کمک کند. علاوه بر این با امکان تعریف اشخاص اعم از مشتری، بازاریاب و غیره، این امکان وجود دارد تا اسناد مرتبط با هر شخص را پیوست کنید تا در صورت نیاز در کمترین زمان به اسناد مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنید.

نرم افزار حسابداری املاک

کار در شغل املاک و حضور در یک آژانس املاک باعث می‌شود با مبالغ زیادی سروکار داشته باشید. بنابراین درک مدیریت معاملات و امور مالی حائز اهمیت است. حسابداری املاک در مدیریت املاک استفاده می‌شود.
حسابداران املاک، سوابق مالی و پیش‌نویس گزارش‌ها را بررسی می‌کنند تا به مدیران املاک و مستغلات در جهت بودجه‌بندی و توسعهٔ کسب و کارشان، یاری برسانند.

📌 قطعا هر کسب و کاری برای مدیریت هر چه بهتر امور مالی خود و حسابها قبل از هرچیزی نیازمند یک نرم افزار مالی خوب است که با سرعت عمل بالا و دقیق حساب و کتابهای خود را مدیریت کنند و در نتیجه باعث سود مجموعه بشود.

بیش از ۷۰% از کسب و کارها در اواخر سال های تاسیس، به دلیل نداشتن دسترسی به اطلاعات و بررسی صحیح وضعیت مالی، ورشکسته می‌شوند. بدیهی است که امکان به دست آوردن این اطلاعات و بررسی مالی با کمک نرم‌افزارهای حسابداری ، مناسب فراهم می‌شود.

مهم ترین مسئله در هر کسب و کاری مدیریت هزینه ها است.

بدین ترتیب، حسابداران و مدیران مالی با صرف زمان کمتر، گزارش‌های دقیق‌تر و کاربردی‌تری با سرعت عمل بالا ارائه می‌دهند.نرم افزارها ابزارهایی هستند که به شما کمک می کنند وضعیت شرکت خود را بررسی کنید و گزارش های دقیقی از حساب و کتاب خود داشته باشید و در نتیجه باعث رشد کسب و کار خود شوید.

بهترین نرم افزار حسابداری املاک

نرم افزار حسابداری املاک پارسی مانی parsimony سیستم متناسب با نیازمندی های هر صنفی طراحی شـده است و با ارائه امکاناتی مانند:

  • عملیات فاکتور
  • صورت سود و زیان
  • عملیات کالا و انبار
  • مدیریت بانک
  • چک و… برای اصناف مختلف فراهم گردیده است.

اسناد مالی و حسابداری در نرم افزار حسابداری املاک پارسی مانی parsimony سیستم میتواند به صورت خودکار یا دستی ثبت شود. برای کارکردن با پارسی مانی parsimony صرفا احتیاجی به داشتن دانش و علم حسابداری نیست و فقط آشنایی مختصر با کامپیوتر برای استفاده و کار با آن کافی است. در نتیجه صاحبین کسب و کارها میتوانند مدیریت و تمرکز بیشتری بر روی کسب وکار خود داشته باشند.

امکان تعریف کاربران مختلف با سطح دسترسی مختلف برای بازاریابان و مدیریت مجموعه، امکان گروه بندی و تعریف مناطق، پنل ارسال پیامک و غیره تنها بخشی از امکانات نرم افزار حسابداری پارسی مانی parsimony است.

علاوه بر این، شما می‌توانید با استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان CRM، نسبت به:

  • تعیین قرار ملاقات
  • اختصاص بازاریاب به مشتریان
  • ثبت رویه و گزارشات مرتبط با هر مشتری

و غیره اقدام کنید.

با استفاده از نرم افزار حسابداری املاک پارسی مانی parsimony به راحتی می‌توانید برای هر یک از آیتم‌های:

  • فروش
  • رهن
  • اجاره
  • مشارکت در ساخت

و… فایل‌های جداگانه تهیه کرده و اطلاعات هر یک از خانه‌ها را همراه با مشخصات کامل ملک شامل متراژ، سال ساخت، آدرس، طبقه و… درج کنید و به هنگام مراجعه مشتری به راحتی به جستجو در فایل‌های مورد نظر بپردازید.

نرم افزار حسابداری املاک پارسی مانی parsimony همچنین دارای امکاناتی از قبیل:

  • ارائه‌ی گزارش‌های کمیسیون مشاورین
  • اعلام موعد ملک‌های اجاره رفته
  • قابلیت ثبت انواع هزینه‌ها

و … می‌باشد.

محیط کاربری آسان این نرم‌افزار باعث شده تا صاحبان کسب‌وکار و افرادی که دانش حسابداری ندارند به‌راحتی بتوانند اطلاعات مالی خود را در نرم‌افزار ثبت و تحلیل کنند.

ویژگی های نرم افزار حسابداری املاک پارسی مانی parsimony

در اینجا قصد داریم تا شما را با برخی از ویژگی‌ها و امکانات نرم افزار حسابداری املاک پارسی مانی parsimony آشنا کنیم. این ویژگی‌ها به شرح زیر است:

امکان آرشیو کردن اطلاعات فایل‌ها و حذف موارد فروش یا اجاره رفته

شما با استفاده از نرم افزار حسابداری املاک می‌توانید فایل‌های متعدد برای خود تعریف کنید به این صورت که اطلاعات کلیه‌ی فایل‌ها را در یک پوشه ذخیره کنید و هم‌زمان اطلاعات فایل‌های اجاره را در پوشه‌ای دیگر ذخیره کنید و در صورت اجاره رفتن آن را از فایل‌های جاری خارج کرده و به فایل‌های عمومی منتقل کنید.

در این صورت به راحتی می‌توانید فعالیت‌های خود را مدیریت کرده و چندین روز قبل از پایان زمان رهن یا اجاره، با مستأجر یا صاحب خانه جهت تمدید قرارداد (یا پیدا کردن مستأجر جدید برای ملک و یا پیدا کردن ملک جدید برای مستأجر) تماس برقرار کرده و در صورت عقد قرارداد کمیسیون خود را دریافت کنید.

قابلیت اتصال به فروشگاه اینترنتی

امروزه بسیاری از مشاورین املاک از طریق سایت‌های اینترنتی مانند “دیوار” اقدام به آگهی و فروش فایل‌های خود می‌کنند.
ما در نرم افزار حسابداری املاک محک، افزونه‌ای به نام “بازارا” را قرار داده‌ایم که با استفاده از آن می‌توانید قیمت‌ها را در نرم افزار تعریف کرده و اطلاعات آن را در سایت‌های اینترنتی منتشر کنید و در صورت تغییر قیمت فقط کافی است قیمت‌ها را در نرم افزار تغییر دهید و نیازی به ویرایش قیمت‌ها در سایت ندارید زیرا نرم افزار حسابداری محک به طور اتوماتیک این کار را برای شما انجام می‌دهد.

امکان جستجوی ملک

حتماً شما به عنوان فردی که در حوزه‌ی مشاور املاک فعالیت دارد از گشتن در میان انبوهی از برگه‌های کاغذی برای پیدا کردن فایل مورد نظر مشتری خسته شده‌اید.
کافی است در نرم افزار حسابداری املاک پارسی مانی parsimony بودجه‌ی مورد نظر مشتری را تعریف کنید تا نرم افزار فایل‌های مناسب را برای شما فهرست کند.

کنترل حساب‌ها با استفاده از تلفن همراه (قابلیت دورکاری)

ازآنجایی‌که دستگاه‌های هوشمند مثل موبایل و تبلت به‌راحتی و در همه‌جا در دسترس هستند، میزان محبوبیت و استفاده از آن‌ها بیشتر شده است.برای سهولت استفاده کاربران که در هر زمان و مکانی بتوانند به اطلاعات نرم افزار حسابداری خود دسترسی داشته باشند؛

قابلیت استفاده از نرم افزار حسابداری املاک پارسی مانی parsimony را بر روی دستگاه‌های اندروید فراهم کرده‌ایم که امکان:

  • بررسی فاکتورها
  • کنترل درآمد و هزینه‌ها
  • دسترسی سریع و آسان به حساب‌ها
  • گزارش‌گیری‌های آنی و متنوع فراهم باشد.

بدین صورت افراد قادر خواهند بود گزارش‌هایی از خرید و فروش‌های انجام شده، هزینه‌ها، موجودی فایل‌ها و … داشته باشند تا بتوانند بهترین تصمیم‌ها و برنامه‌ریزی‌ها را برای کسب و کار خود داشته باشند.

درج و محاسبه‌ی تمامی هزینه‌ها

از دیگر ویژگی‌های نرم افزار حسابداری املاک پارسی مانی parsimony می‌توان به امکان تعریف، شناسایی و ثبت انواع هزینه‌ها شامل:

  • هزینه‌های عمومی (شارژ، اجاره، قبوض و…)
  • هزینه‌ی حقوق و دستمزد
  • همچنین تهیه گزارش‌های کلی و جزئی هزینه‌ها اشاره کرد.

مزایای نرم افزار حسابداری املاک پارسی مانی parsimony

نظارت بر عملکردهای مالی

این نرم افزار تخصصی جمع‌آوری داده‌ها را آسان کرده و با نظارت بر حساب‌های دریافتنی و پرداختنی صاحبان کسب و کار را قادر می‌سازد شرایط اقتصادی خود را بهتر درک و بررسی کنند، همچنین این نرم افزار آفلاین بوده و امکان ثبت و نگهداری اطلاعات به صورت محرمانه را برای شما فراهم می‌کند.

دقت

گاهی به دلیل اینکه چندین نفر اطلاعات مالی و حساب و کتاب روزانه را در دفتر ثبت می‌کنند با بروز خطای انسانی (فراموشی در واردکردن برخی اطلاعات و یا ورود چندباره اطلاعات) محاسبات پایان سال مالی اشتباه از آب در میاید اما با استفاده از نرم افزار حسابداری املاک پارسی مانی parsimony به دلیل امکان ثبت آنی معاملات و تمرکز بالا، این اشتباهات به طرز چشم‌گیری کاهش می‌یابد.

تمرکز

شما می‌توانید با استفاده از نرم افزار حسابداری املاک پارسی مانی parsimony ، فعالیت‌های مالی کسب و کارتان را متمرکز کنید به این صورت که همه‌ی فعالیت‌های مرتبط با کسب و کار از جمله:

  • کنترل و مدیریت موجودی
  • صدور فاکتور فروش
  • بررسی حقوق و دستمزد کارکنان
  • ثبت اطلاعات مشتریان و ارتباط با آن‌ها

را می‌توانید درون یک برنامه یا نرم افزار تحت عنوان نرم افزار حسابداری املاک پارسی مانی parsimony، مدیریت کرده و با این کار در وقت و هزینه‌ی خود صرفه‌جویی کنید؛
زیرا نیازی به خرید چندین نرم افزار برای انجام کارهای مختلف ندارید و همه‌ی آن‌ها را می‌توانید در قالب یک نرم افزار داشته باشید.

کاربرپسند بودن

هدف از ایجاد نرم افزارهای حسابداری، راحت و ساده کردن انجام فعالیت‌های حسابداری است به‌طوری‌که افرادی که دانشی در این حوزه ندارند هم بتوانند با کمک نرم افزارهای حسابداری، حساب و کتاب خود را ثبت و بررسی کنند. در این راستا آموزش‌های کافی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد تا بتوانند با صرف زمان کمتری به فعالیت‌های مالی خود سامان بخشند.

نرم افزار حسابداری املاک پارسی مانی parsimony اطلاعات مالی شما را به‌صورت:

  • نموداری
  • گرافیکی
  • و قابل‌فهم

نمایش می‌دهد تا بتوانید به طور ملموس و ساده شرایط کسب و کار خود را بررسی کنید.

🔺🔻 برای مشاوره و خرید نرم افزار حسابداری پارسی مانی parsimony با ما تماس بگیرید . 🔻🔺

5/5 - (5 امتیاز)
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمدرضا

بهترین نرم افزار حسابداری املاک